امشب مست کردم رد شدم از کوچتون گریه کردم خیره شدم به ...

 

 
دانلود آهنگ متین نوشاد و نیلو. Matin Noshad ft niloo امشب مست کردم رد شدم از کوچتون گریه کردم خیره شدم به پنجرتون بیا مثل قدیم نگام کن نامرد بگو هوا سرده
 
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ متین نوشاد و نیلو Matin Noshad ft niloo امشب مست کردم رد شدم از کوچتون گریه کردم خیره شدم به پنجرتون بیا مثل قدیم نگام کن نامرد ...
 
دانلود آهنگ جدید متین نوشاد به نام حال من Download New Music Matin Noshad Called Hale Man دانلود آهنگ جدید متین نوشاد به نام حال من متن آهنگ متین نوشاد حال.
 
دانلود آهنگ جدید متین نوشاد به نام خاطره Download New Music Matin Noshad Called Khatereh دانلود آهنگ جدید متین نوشاد به نام خاطره متن آهنگ متین نوشاد خاطره.
 
#مهراب #خسته #صدا قسم به روز عاشورا به حرمـت عــــلی ... متین نوشاد# نیلو# امشب مست کردم رد شدم از کوچتون گریه کـــــردم ... خیره شدم به پنجرتون ...
... ست خواستم جیغ شوم گریه بی شرط شوم خواستم از همهء مرحله ها پرت شوم کسی از گوشی مشغول به ... با خودم با همه با ترسِ تو مخلوط شدم شوت بودم که به بازی بدی شوت شدم آنچه می رفت و نمی رفت فرو من بودم حافظِ این همه. ... مست کردم که نفهمم چه به روزم آمد
وارد نشده: ردشدمخیرهپنجرتون
 
دانلود آهنگ علی زند وکیلی عطر خاطره امشب برای شما کابران آپ موزیک ترانه زیبای عطر ... بیا به افسانه ی من به خلوت خانه ی من بیا ببین چه کرده ای با دل دیوانه ی من ... با خیال تو رد شدم از شب تنهایی هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی ... دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی · دانلود آهنگ سینا شعبانخانی جادوی خاص · دانلود آهنگ های ...
وارد نشده: مستکوچتونگریهخیرهپنجرتون
 
امشب مست کردم رد شدم از کوچتون گریه کردم خیره شدم به پنجرتون بیا مثل قدیم نگام کن نامرد بگو هوا سرده امیرمحمد اینجا نمون منو خرد کردی تاوان سادگیمه خبر داری تولد ...
#مهراب #خسته قسم به روز عاشورا به حرمـت عــــلی مـن اماده مــــرگم⚓ بـــزن علـــی ... امشب مست کردم رد شدم از کوچتون گریه کـــــردم خیره شدم به پنجرتون  ...